وكيل لاعبين يكشف عن كارثة.. ويعاير مجلس الزمالك بأموال حكام أفريقيا.. وجماهير الزمالك ترد

elgokersport

كشف دكتور سالم سالم وكيل عن كارثة تخص مجلس إدارة الزمالك المؤقت، على الرغم من أنه ذكر في وقت سابق بأن المجلس الحالي هم اصدقائه وطالب جماهير الزمالك بالوقوف بجوارهم من أجل نجاح القلعة البيضاء رفقتهم خلال الفترة المقبلة.

وكيل محمد إبراهيم أحد معشوق جماهير نادي الزمالك كشف عن أمر برأيي لا يجوز نهائيا الحديث فيه عبر مواقع التواصل الاجتماعي فيس بوك أو تويتر أو أي وسيلة أخرى خاصة وأن الأمر خطير قد يتسبب في أزمة له لا استبعد ذلك نهائيا.

وكتب أحد المشجعين المنتمين لنادي الزمالك رسالة لسالم سالم عبر موقع التواصل الاجتماعي فيس بوك:طول ما ملكش مصلحه في الزمالك ولا الفرخه اللي اسمها محمد ابراهيم اللي كنت مفكر انها حتبيض لك دهب مش في الزمالك ..حتفضل تقطع في الزمالك مع اي اداره ...سامحني يادكتور بس الزمالك عندي اهم منك ومن اي حد ...الاهلاويه البيب بيب اللي بنقول عليهم مبيعملوش كده مع ناديهم.

ورد سالم سالم برده المفاجئ الغير متوقع وكتب : شوف يا أستاذ انا الهندى فراخ ولا دهب لانك مش عارف اسف في الكلمه انا مش فاهم فبتتكلم لتحدي انت تثبت سيادتك أو غيرك اني اخذت جنيه من الزمالك ولعلمك انا ليا فلوس في الزمالك الان دفعتها للحكام في مباراه الفريق التشادي ولم احصل عليها اللي زينتا يا استاذ بيدفع مش بياخد وبعد السن دا محدش يقدر بفضل الله يزايد علينا ساندها وبمساندة وبنصنح لكن في ناس بتستفاد وبتخرب أشكرك ومن فضلك راعي فارق السن لانك بتخاطب أكيد أكبر منك.


برأيي ما فعله سالم سالم شيء لا يجوز نهائيا خاصة وأنه قدم لنادي الزمالك حبا فيه خاصة وأنه من المعروف أنه ينتمي للقلعة البيضاء ودائما ما يتحدث عن حبه للابيض وتقديمه المساعدات له.

elgokersport operanews-external@opera.com